پکیج تزریق مواد شیمیایی

پکیج تزریق مواد شیمیایی

در این پست به معرفی سیستم ها و دستگاه های پکیج تزریق مواد شیمیایی خواهیم پرداخت پس در ادامه با ما همراه شوید . شیوه کار این دستگاه ها بدین گونه هست که مواد شیمیایی به صورت مایع و یا جامد بهمراه آب یا مواد شیمیایی به خاطر رقیق کردن محلول و رسیدن به درصد مورد نیاز تزریق در منبع آماده سازی محلول ریخته میشود . محلول توسط میکسر با دور چرخش متناسب هم زده می شود تا مواد کامل مخلوط شوند و محلول همگنی تشکیل شود . محلول آماده شده به وسیله پمپ تزریق در قسمت مورد نظر تزریق می شود.

از پکیج تزریق مواد شیمیایی برای تهیه و تزریق مواد شیمیایی به درون انواع سیستم های صنعتی ، شیمیایی ، فاضلاب و نفت و گاز استفاده میگردد . محل تزریق مواد شیمایی می تواند درون خطوط لوله ، تانک ها و یا رآکتورهای شیمیایی باشد . مواد مورد استفاده از برندها و کمپنی های معتبر و با محاسبه شرایط محیطی و شیمیایی محلول مورد تزریق تعیین میشود . از انواع پکیج تزریق مواد شیمایی متداول می توان به دستگاه های تزریق آنتی اسکالانت برای جلوگیری از رسوب ، اسید و باز جهت تنظیم PH، هیپو کلریت سدیم و کلسیم جهت تصفیه آب، آلوم و پک جهت لخته سازی اشاره نمود.

پکیج تزریق مواد شیمیایی

در اغلب پروسه های تصفیه آب و فاضلاب، به منظور انجام و کامل کردن واکنش های مورد نظر ، نیاز به افزودن مواد شیمیایی جامد یا محلول به سیستم وجود دارد. که در مواقع در در چنین مواقعی پکیج تزریق مواد شیمیایی به میدان می اید . برای انجام چنین کاری کنترل کننده های تزریقی یا پکیج تزریقی مواد شیمایی توسعه پیدا کردند که در زمان های معین و به میزان مشخصی از ماده شیمیایی مورد نظر را به سیستم می افزایند . نمونه های مختلفی برای تزریق مواد شیمیایی در پروسه های تصفیه وجود دارد .

پکیج تزریق اتوماتیک مواد شیمیایی در دو لول اتوماسیون قابل تعریف می باشد : سطح اول : در این سطح از پکیج تزریق مواد شیمیایی پمپ تزریق دارای تنظیم دستی بوده و با توجه به اینکه یک میزان ثابت از مواد شیمیایی برای تزریق مورد نیاز است پمپ به صورت دستی همواره بر روی همان میزان پمپاژ ثابت نگه داشته می شود.

همزمان با دستور صادر شده به دستگاه تزریق مواد شیمیایی از یک تجهیز دیگر مثلا یک فلومتر که در راه جریان اصلی قرار دارد یا پمپی که جریان اصلی را منتقل می کند یا مثلا یک سویچ pH که بر روی یک واحد خاصی از pH تنظیم شده است روشن و خاموش می شود . سطح دوم : در این قسمت از پکیج تزریق اتوماتیک مواد شیمیایی پمپ دوزینگ دارای قابلیت دریافت فرمان ۴ تا ۲۰ میلی آمپر است و به وسیله ی یک ابزار دقیق مانند pH متر ، ORP متر و غیره روشن شده و بر اساس دستور صادر مقدار قابل تغییری از مواد شیمیایی را تزریق می کند .

پکیج تزریق مواد شیمیایی فروش

مزیت های پکیج های تزریق مواد شیمیایی شرکت فنی مهندسی ایراتیک : طراحی دقیق و علمی بر اساس نوع فرآیند
منبع آماده سازی محلول با ظرفیت مناسب برای تهیه محلول تا 24 ساعت میکسر
دارای شافت و پروانه از جنس استنلس استیل
دارای الکتروموتور ساخت اروپای غربی با توان و سرعت مناسب
دوزینگ پمپ تزریق ساخت اروپای غربی با ظرفیت و فشار مناسب به همراه استرينر، لوله هاي مكش و دهش و کلیه لوله و اتصالات مورد نیاز به همراه سنسور سنجش مقدار محلول در مخزن
سيستم سنجش Online مقدار محلول با قابلیت تنظیم مقدار تزریق به صورت اتوماتیک تابلو برق با قطعات ساخت اروپای غربی برای کنترل کل پکیج به صورت اتوماتیک
شاسی استقرار از جنس کربن استیل با پوشش ضد خوردگی و یا استنلس استیل

فروش پکیج تزریق مواد شیمیایی

پکیج تزریق مواد شیمیایی به صورت سفارشی و براساس نیاز شما مشتری عزیز ساخته شده و بر اساس پمپ های تزریق پلاگین یا دیافراگم ساخته می شوند. موتور این پمپ ها می تواند به صورت الکتریکی ، هوایی یا بنزینی باشد. پکیج های اضافی شامل مخزن چند محفظه ، شیرآلات خطوط مکش و تخلیه می باشد. میزان تزریق مواد شیمیایی با طول متغیر سکته مغزی پمپ یا درایو فرکانس موتور (برقی) قابل تنظیم است. بسته ها براساس مشخصات مشتری طراحی شده اند. مطابق با الزامات خاص FPSO ، TLP ، MOPU و سایر تاسیسات درون و برون مرزی.

پکیج تزریق مواد شیمیایی
پکیج تزریق مواد شیمیایی


لوله کاروگیت
سپتیک تانک
قیمت سپتیک تانک
خرید پکیج تزریق مواد شیمیایی